Zlecenie tłumaczenia w Biurze Tłumaczeń Faster zrealizujesz od początku do końca nie wychodząc z domu czy biura.

Gotowe tłumaczenie odbierzesz za pośrednictwem kuriera w kopercie i sztywnej teczce z gratisową chusteczką do jej dezynfekcji.

 

Jak to zrobić?

Tłumaczenie zwykłe (nieprzysięgłe):

  1. Poproś o wycenę (poprzez wiadomość e-mail na adres faster@faster.pl lub poprzez formularz bezpłatnej wyceny) i złóż zlecenie przez formularz elektroniczny.
  2. Zapłać korzystając z przesłanego przez nasze biuro linka do płatności.
  3. Odbierz gotowe tłumaczenie e-mailem!

Tłumaczenie przysięgłe:

Wariant A – bez przesłania oryginałów tłumaczonych dokumentów – tłumacz korzysta tylko ze skanów. Uwaga – na tłumaczeniu pojawi się adnotacja „Tłumaczenie przysięgłe z kopii elektronicznej”.

  1. Poproś o wycenę (w wiadomości e-mail lub poprzez formularz bezpłatnej wyceny) na podstawie przesłanego skanu oryginalnego dokumentu i złóż zlecenie przez formularz elektroniczny
    1. Zaznacz wybraną usługę kurierską dla dostawy tłumaczeń
  2. Zapłać korzystając z przesłanego linka do płatności
  3. Odbierz gotowe tłumaczenia od kuriera!

Wariant B – z  przesłaniem oryginałów tłumaczonych dokumentów do nas.

  1. Poproś o wycenę (w wiadomości e-mail lub poprzez formularz bezpłatnej wyceny) na podstawie przesłanego skanu oryginalnego dokumentu i złóż zlecenie przez formularz elektroniczny
    1. Zaznacz wybraną usługę kurierską dla odbioru oryginału dokumentu do tłumaczenia
    2. Zaznacz wybraną usługę kurierską dla dostawy tłumaczeń
  2. Zapłać korzystając z przesłanego linka do płatności
  3. Odbierz gotowe tłumaczenia od kuriera!

Ile to kosztuje?

Koszt przesłania dokumentów kurierem zależy od odległości od naszego biura (w przypadku usługi kurier Glovo) i terminu realizacji.

Przykładowe ceny:
Wysyłka dokumentów kurierem inPost z dostawą na następny dzień roboczy – 13,50 zł
Wysyłka dokumentów z biura tłumaczeń Faster kurierem Glovo z dostawą tego samego dnia do Gdyni Mały Kack (5km) – 24 zł