Zlecenie tłumaczenia w Biurze Tłumaczeń Faster zrealizujesz od początku do końca nie wychodząc z domu czy biura.
Gotowe tłumaczenie odbierzesz za pośrednictwem kuriera w kopercie i sztywnej teczce z gratisową chusteczką do jej dezynfekcji.
Jak to zrobić?
Tłumaczenie zwykłe (nieprzysięgłe):
- Poproś o wycenę (poprzez wiadomość e-mail na adres faster@faster.pl lub poprzez formularz bezpłatnej wyceny) i złóż zlecenie przez formularz elektroniczny.
- Zapłać korzystając z przesłanego przez nasze biuro linka do płatności.
- Odbierz gotowe tłumaczenie e-mailem!
Tłumaczenie przysięgłe:
Wariant A – bez przesłania oryginałów tłumaczonych dokumentów – tłumacz korzysta tylko ze skanów. Uwaga – na tłumaczeniu pojawi się adnotacja „Tłumaczenie przysięgłe z kopii elektronicznej”.
- Poproś o wycenę (w wiadomości e-mail lub poprzez formularz bezpłatnej wyceny) na podstawie przesłanego skanu oryginalnego dokumentu i złóż zlecenie przez formularz elektroniczny
- Zaznacz wybraną usługę kurierską dla dostawy tłumaczeń
- Zapłać korzystając z przesłanego linka do płatności
- Odbierz gotowe tłumaczenia od kuriera!
Wariant B – z przesłaniem oryginałów tłumaczonych dokumentów do nas.
- Poproś o wycenę (w wiadomości e-mail lub poprzez formularz bezpłatnej wyceny) na podstawie przesłanego skanu oryginalnego dokumentu i złóż zlecenie przez formularz elektroniczny
- Zaznacz wybraną usługę kurierską dla odbioru oryginału dokumentu do tłumaczenia
- Zaznacz wybraną usługę kurierską dla dostawy tłumaczeń
- Zapłać korzystając z przesłanego linka do płatności
- Odbierz gotowe tłumaczenia od kuriera!
Ile to kosztuje?
Koszt przesłania dokumentów kurierem zależy od odległości od naszego biura (w przypadku usługi kurier Glovo) i terminu realizacji.
Przykładowe ceny:
Wysyłka dokumentów kurierem inPost z dostawą na następny dzień roboczy – 13,50 zł
Wysyłka dokumentów z biura tłumaczeń Faster kurierem Glovo z dostawą tego samego dnia do Gdyni Mały Kack (5km) – 24 zł